Czy miał ktoś do czynienia z naprawą gwarancyjną notebooka MaxData?
Jak to było w Waszym przypadku?
Według informacji z ich witryny realizacja naprawy gwarancyjnej
door-to-door polega na tym, że umówiony kurier odbiera komputer
z domu właściciela i przywozi po naprawie z powrotem na koszt
MaxData. Są tylko dwa punkty w Polsce, w W-wie i na Śląsku.
Telefonicznie umówiłem się z W-wą na odbiór w określonych godzinach,
ale nikt nie przyjechał. Dzwoniłem trzy razy z reklamacją do
W-wy. Za każdym razem przepraszano i zapisywano mój numer
telefonu. Obiecywano interwencję u kuriera, który miał się
ze mną skontaktować w celu umówienia się na datę i termin
odbioru. To trwa tydzień, a skutku brak. Czy to reguła, czyli
metoda na spławienie klienta? Czy może za dużo wymagam?
Może tydzień to u nich za krótko?
A może po prostu firma plajtuje i chce tylko bezproblemowo
sprzedać to, co ma w magazynie, a potem się zwinąć?
Jan
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.plReceived on Wed Oct 12 12:55:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 12 Oct 2005 - 13:51:10 MET DST