Re: czym się różni chipset BX od ZX?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 10 Oct 2005 - 16:16:46 MET DST
Message-ID: <didt4c$ok8$1@news.dialog.net.pl>

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message
news:didnjr$m2m$1@news.wp.pl...
> Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:didiju$e0s$1@news.dialog.net.pl...
> >
> > "Sławicki" <slawicki_s@wp.pl> wrote in message
> > news:didi1i$dm1$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> >> > Zida BXe 98 ATX.
> >> Jak dobrze pamiętam BX był max do 100MHz, jeśli płyta miała obsługę
> >> 133MHz
> >> to był mały myk: Procech chodził na 133, a reszta (RAM + MOSTEK) na
> > 100MHz.
> >> Była do tego specjalna zworka, np Acorp 6BX81. Super płyta, polecam.
Nie
> > ma
> >> wodotryskw i jest stabilna. Do obsługi dysków powżej 32GB wgrać bios
v.2D
> > i
> >> po herbacie.
> >
> > bzdura, BX440 to wlasnie ostatni SYNCHRONICZNY chipset. jesli FSB mial
133
> > to cala reszta (pamiec) tez. Dodatkowo byl dzielnik 2/3 dla AGP (lub
1/1)
> > dlatego na 133 AGP byl OC i byly z tym czasem klopoty... (PCI chodzilo
ok)
>
> Żadna grafa nie obsłuży 88,(6)MHz na szynie. Tylko, że jak brałem te 133
MHz

Bzdura...

> (P III) to wszystko było ok (riva tnt2 m64 i rad 9100). Co ciekawsze bx
> wspiera tylko 2xAGP. Za pomocą softu (nie pamiętam jakiego) udało mi się
> wymusić 4x AGP. Dla porównania:

Bzdura...

> 2x AGP - Fifa 2003 low detali 640x480x32 obraz się ciął
> 4x AGP Fifa 2003 full detale 1024x768x32 obraz był płynny

Nie skomentuje tego...

> Moja płyta główna bez problemów obsługiwała dyski 120 GB. ;]

Zgadza sie
Received on Mon Oct 10 16:20:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 10 Oct 2005 - 16:51:07 MET DST