Lukasz Sczygiel napisał(a):
> dziobu napisał(a):
>
>> Dnia 10/9/2005 12:44 PM, Użytkownik Lukasz Sczygiel napisał:
>>
>>> NIe jest wolniejszy, jest wolniej taktowany ale zazwyczaj "liczy"
>>> szybciej. Zre znacznie mniej pradu (pentiumM) i co za tym idzie mniej
>>> sie grzeje.
>>
>>
>>
>> Dłużej pracuje na baterii. PentiumM automatycznie dostosowuje
>> taktowanie (napięcie chyba tez) do aktualnych potrzeb.
>>
> Jedno wynika z drugiego ale racja nie pomyslalem zeby napisac wprost :)
>
>>> Jest pare gier na krzyz ktore uzywaja wiecej niz jednego
>>> procka/rdzenia (w tym starenki unreal 1 :) ).
>>
>>
>>
>> UT1 używa HT ? Ale bajer - dobrze wiedzieć. Ta gra chodziła płynnie
>> (1024x768) )na P350 z 64mb ramu i zintegrowanej karcie graf ;)
>>
> Tak naprawde to nie wiem jak u1 bedzie sobie radzil ale pamietam ze byla
> to jedna z pierwszych o ile nie prierwsza gra wspierajaca obsluge kilku
> prockow. to bylo w czasach pII 300 i wtedy czyniono niesmiale proby
> wcisniecia systemow wielo procesorowych do domow.
> Tyle ze na u1 trzeba zapodac jakies patche zeby na DX dzialalo, nie
> pamietam dokladnie.
>
>>> i zeby mial irde
>>
>>
>> > bo ostatnio to takie badziewie robia ze nawet tego nie daja. Dobrze
>> jak
>>
>> A po co irda ?
>> Do komunikacje z telefonem lepsze jest BT (i dobrze zeby sprzet to
>> miał), bo do niczego innego to sie chyba nie nadaje.
>>
> no u mnie to podstawa.
> Palm, komorka, drugi laptok z ktorym mozna przesylac pliki _bez_ zadnego
> kabla (wiem, wiem ale nie kazdy ma wifi). Kiedy sie lata po ludziach z
> laptokiem to docenia sie mozliwosc noszenia 5 rzeczy (laptok, zasilka,
> metr skretki + drugie 10 cm, cwana kostka)
>
z tego co zauwazylem wiekszosc teraz ma WiFi mniej irde, o jaka cwana
kostke chodzi ?:)
Received on Sun Oct 9 21:05:16 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 09 Oct 2005 - 21:51:05 MET DST