Rafal G. wrote:
> Witam.
> Czy ktos moze z obecnych tu szanownych grupowiczow mial w przezszlosci ,
> badz ma w chwili obecnej "zle" doswiadczenia z serwisem IBM w Polsce??
> Jakosc oblsugi serwisowej jest godna wszelakiej krytyki .. od 26 czerwca
> do chwili obecnej laptopa ogladalem jedynie przez 5 dni ( bo po takim
> czasie zostal oddany do naprawy z inna usterka ) i poki co jest wciaz
> naprawiany. Firma nowosadecka dla przykladu gwarantuje 14 dniowy czas
> naprawy , a bardziej renomowany IBM krotko mowiac " robi sobie jaja".
> Kolejnym razem z pewnoscia wybiore sprzet innego producenta . Ostrzegam/
>
Jeśli jest to naprawa gwarancyjna, to chyba trochę nie znasz swoich praw
konsumenckich:
1. Mogłeś dochodzić swoich praw w trybie niezgodności towaru z umową
(Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie
kodeksu cywilnego)
2. KC mówi, że gwarant jest zobowiązany wykonać obowiązki w "odpowiednim
terminie"
3. Przestudiuj gwarancję - czy na pewno nie ma tam podanego terminu naprawy?
-- _____ @ +` {# |. .| <|/ {# macminer |_-_| | {## @polbox.com |___==| / / {### aka Maciej GornickiReceived on Fri Oct 7 15:05:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Oct 2005 - 15:51:06 MET DST