Re: Seriws IBM Polska

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Fri 07 Oct 2005 - 15:01:38 MET DST
Message-ID: <di5rko$16m$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Rafal G. wrote:

> Witam.
> Czy ktos moze z obecnych tu szanownych grupowiczow mial w przezszlosci ,
> badz ma w chwili obecnej "zle" doswiadczenia z serwisem IBM w Polsce??
> Jakosc oblsugi serwisowej jest godna wszelakiej krytyki .. od 26 czerwca
> do chwili obecnej laptopa ogladalem jedynie przez 5 dni ( bo po takim
> czasie zostal oddany do naprawy z inna usterka ) i poki co jest wciaz
> naprawiany. Firma nowosadecka dla przykladu gwarantuje 14 dniowy czas
> naprawy , a bardziej renomowany IBM krotko mowiac " robi sobie jaja".
> Kolejnym razem z pewnoscia wybiore sprzet innego producenta . Ostrzegam/
>

Jeśli jest to naprawa gwarancyjna, to chyba trochę nie znasz swoich praw
konsumenckich:
1. Mogłeś dochodzić swoich praw w trybie niezgodności towaru z umową
(Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie
kodeksu cywilnego)
2. KC mówi, że gwarant jest zobowiązany wykonać obowiązki w "odpowiednim
terminie"
3. Przestudiuj gwarancję - czy na pewno nie ma tam podanego terminu naprawy?

-- 
  _____      @ +` {#
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki
Received on Fri Oct 7 15:05:18 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Oct 2005 - 15:51:06 MET DST