Dnia Thu, 06 Oct 2005 13:49:31 +0200, pz napisał(a):
> no włąśnie po gwarancji sklepowej, a wg stronki producenta po numerze
> seryjnym jeszcze jest gwarancja
Nie wiem jaki to sklep ale jak mialem identyczny problem i zanioslem
mojego seagate do sklepu gdzie go kupilem (Balta) to przyjeli od reki
tylko zaznaczyli ze poniewaz to nie gwarancje sklepu a producenta to
wysylaja go w swiat i moze to zajac dluzej niz normalnie (ale nadal do
dwoch tygodni). I sprawa zalatwiona. Faktycznie chwilke to trwalo ze
wrocil nowy dysk.
Moze wiec warto uderzyc najpierw do sklepu (aby przy okazji dowiedziec sie
jaka klase on prezentuje ;-) )
Pozdrawiam
-- Jakub (JFK) Kasica kontakt ze mna: http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/ lub(wolniej)na adres z FromReceived on Fri Oct 7 07:40:11 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Oct 2005 - 07:51:05 MET DST