> > Owszem ale przy pominieciu przetwornicy pomijamy wiele elementow
> > zasilacza.
>
> Tyle, że przetwornica wytwarza od razu najważniejsze napięcia. Zasilacze
> do samochodu to również złożone impulsówki, a nie zwykłe stabilizatory.
>
>
> > Zeby wszystko dzialalo trzeba okroic zasilacz ze wszystkich
> > elementow poza stabilizatorami napiecia
>
> A nie prościej w tej sytuacji zbudować zasilacz od podstaw, korzystając z
> 780x i LM317 + ew. tranzystorów mocy? Efektywność będzie pewnie równie
> niska...
>
efektywność będzie żałosna. Kilkaset wat mocy strat. Moja ostatnia
przetwornica 12->5V 2A ma 80% sprawności. Jak użyjesz 7805 to bedziesz mieć
sprawność 40%. Jak nie chce sie zapłacić za zasilacz to trzeba zlecić
zrobienie... Pytanie jakie masz wymagania co do obciążalności wyjść.
CosteC
Received on Sat Jul 30 14:00:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 30 Jul 2005 - 14:51:19 MET DST