Witam !
Miałem ostanio wątpliwą przyjemnoś robić zakupy w sklepie Internetowym Sferis.
Postanowiłem przestrzec innych potencjalnych jeleni.
Pierwsze zamówienie dotarło po 10 dniach (szybkość poczty kurierskiej GLS) , i
wszystko było by ok, gdyby nie to, że dostałem inną obudowę niż zamawiana.
Było dziwne to, że takiej obudowy komputerowej jaką dostałem wogóle niema w
ich ofercie. No i niedostałem faktury :-( Zapytany o powód jej braku dostałem
wiadomość, że jutro wyślą pocztą. Mineły już 3 miesiące a list idzieeee.....
Drugie zamówienie ok. 2 tygodnie po pierwszym, przesyłka dotarła po 12 dniach
z powodu błędów w adresie: otrzymałem nagrywarkę DVD nie w kolorze czarnym jak
zamawiałe lecz w białym co bardzo gustownie pasuje do czarnej obudowy.
Zgadnijcie a jak z fakturą ? Niestety i tym razem jej nie było, odpowiedź na
jej brak była podobna : " wyślemy jutro pocztą ", no to czekam i czekam i ...
Może jestem naiwny ale chyba po pierwszej wpadce powinienem kupować gdzie
indziej, tylko wychodzę z założenia, że każdemu może się raz nie udać.
Faktur nie otrzymałem do dzisiaj tak samo jak gwarancji. I z tym chyba coś
zrobię , może napisze pismo do PIH i Izby Kontroli Skarbowej ?
Ps. Wiem, że powinno być w tytule Western ale na to sobie nie zasłużyli ;-)
komiago
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.plReceived on Wed Jul 27 16:30:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 27 Jul 2005 - 16:51:20 MET DST