Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 17 Jul 2005 - 00:13:06 MET DST
Message-ID: <yjmu2ppespug$.dlg@saikokila.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Proces Markus Sprungk <msprungk@gmail.com> zwrócił błąd:

>> No wies, w niektorych krajach kupujesz sprzet i masz tydzien na zwrot
>> bez zadnych pytan ze strony sklepu (oczywiscie nie moze byx uszkodzony)
>
> Poproszę konkretny przykład takiego kraju :)

USA, BestBuy (fizyczny, nie internetowa odsłona). Kumpel przy mnie kupił
kompa z LCD. Mógł wymienić po max. tygodniu i to zrobił (właściwie oddał
i parę dni później wziął inny model). Wiem że jeszcze podobnie robił z
mniejszym towarem, typu wieża stereo, tyle że wtedy wymienił po prostu.
Jakoś BestBuy nie zbankrutował od tego czasu... Oczywiście nikogo bym
nie namawiał żeby tam kupował (wiele rzeczy da się taniej), ale jeśli
może się dogadać z lokalnym sklepem na takie komfortowe testowanko to
czemu nie.

-- 
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8
Received on Sun Jul 17 00:15:13 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 17 Jul 2005 - 00:51:13 MET DST