Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 11:49:34 MET DST
Message-ID: <5wxz28zyxi3c.dlg@chichot.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

zzztopplWYTNIJTO@op.pl, pisząc na pl.comp.pecet, z premedytacją zapewne
napisał(a):

> prosze lopatologicznie ;)

Prosze:
1. Jestes zbyt przewrażliwiona i zbyt podejrzliwie podchodzisz do
sprzedawcy i towaru.
2. Sprzedawca nie ma obowiazku posiadać programów testujących - chcesz tak
sobie potestowac to sama sobie zorganizuj te softy.
3. Przy pierwszym uruchomieniu notka trzeba poczekać na instalacje systemu
i dopiero potem mozna na nim pracować.
4. Towar ogladasz w sklepie i akceptujesz jego właściwosci i bierzesz
placąc. A jak nie akceptujesz to wychodzisz bez notka.
5. Jeśli w czasie użytkowania cos zauważasz wadliwego - masz gwarancję.

-- 
Pozdrawiam, Chichotek
Soltek DRV5, AthlonXP 1600+, 1024mb DDR, BIV 40gb, WD400JB, Hercules
R8500LE 128mb, LG DVD-RAM GSA-4163B, Lite-On LTR-40125S, 17" Samsung
SM765MB, IntelliMouse Explorer 3.0, Chieftec 360W SF, Logitech UltraX
Received on Fri Jul 15 11:50:20 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 15 Jul 2005 - 11:51:17 MET DST