Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: Miły <miloszkaleta_at_wp.pl.fuckspam>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 09:01:43 MET DST
Message-ID: <db7n0n$ibv$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

zzztoppl napisał(a):
> Zamierzam zamowic laptopa na dniach i teraz pytanie dot. kwesti odbioru
> drogieje zabawki: co nalezy sprawdzic odbierajac laptopa aby wszystko gralo,
> jakie testy musi przeprowadzic sprzedawca a jakie powinien, ile powinno
> trwac "wygrzewanie" matrycy itd.
> I mam nadzieje ze to mi sie nie przydarzy: jezeli (tfy tfu) na ekranie bedzie
> jakis badpixel to czy moge zarzdac wymiany egzemplarza mimo ze komputer
> sprowadzany byl na zamowienie (i z zaliczka) czy tez jestem zaobowiazana go
> wziasc jesli ilosc badpixelow nie przekracza pewnej ustalonej wartosci?
> Jak macie jeszcze jakies wskazowki na co zwrocic uwage to piszcie
>
Jeśli to nówka to nie rób scen. Włącz, jeśli działa to bierz. Przecież
masz gwarancje. Jak będziesz kombinował to tak jakbyś uznawał sprzedawce
za oszusta. Nie każdy nim przecież jest.

> udalo wam sie wynegocjowac jaks rabat lub jakies gratisy (np mysz) juz przy
> placeniu (gotowka)- tj. od ceny jaka nam wczesniej zaproponowali
>
Zasadą jest targowanie się przed a nie po. Jeśli gość Ci powiedział, że
sprowadzi do za tyle i tyle Ty to zaakceptowałeś a przychodząc po odbiór
będziesz chciał się targować to wali to trochę "rumunią". Upusty od ceny
sklepowej to oczywista sprawa. Ja "wysępiłem" kilkaset złotych.

Powodzenia, Miłosz.
Received on Fri Jul 15 09:05:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 15 Jul 2005 - 09:51:11 MET DST