Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 15:38:43 MET DST
Message-ID: <db5pu1$od3$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

> Zamierzam zamowic laptopa na dniach i teraz pytanie dot. kwesti
> odbioru
> drogieje zabawki: co nalezy sprawdzic odbierajac laptopa aby
> wszystko gralo,
> jakie testy musi przeprowadzic sprzedawca a jakie powinien, ile
> powinno
> trwac "wygrzewanie" matrycy itd.
> I mam nadzieje ze to mi sie nie przydarzy: jezeli (tfy tfu) na
> ekranie bedzie
> jakis badpixel to czy moge zarzdac wymiany egzemplarza mimo ze
> komputer
> sprowadzany byl na zamowienie (i z zaliczka) czy tez jestem
> zaobowiazana go
> wziasc jesli ilosc badpixelow nie przekracza pewnej ustalonej
> wartosci?
> Jak macie jeszcze jakies wskazowki na co zwrocic uwage to piszcie
>

Im gorsza marka tym dokładniej sprawdzać.

W IBM trudno cokolwiek sprawdzić. Komputer jest goły - system
instaluje się automatycznie po pierwszym uruchomieniu (ze specjalnej
ukrytej partycji) wraz ze wszystkimi sterownikami. Trwa to kilka
(naście) minut. Jeżeli w sklepie jest już zainstalowany system, to
znaczy że ktoś się nim bawił. We właściwościach baterii jest ilość
cykli oraz (chyba) data pierwszego użycia.

-- 
Józef 
Received on Thu Jul 14 15:40:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 14 Jul 2005 - 15:51:11 MET DST