Re: Nowa grafika i slabszy sprzet

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 16:15:36 MET DST
Message-ID: <zo0noaz0v5ml.19in3vx59s2uh.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Sander w wiadomości <news:db0iip.30o.8@Hobby.od.19.lat> napisał/a:

> Tak, tylko jaki musi byś stosunek cena karty /bajery, wydajność,
> żeby uznać kartę jako optymalną ... ?

Chodzi Ci o to, że w tym konkretnym przypadku wartość grafiki "z zapasem" to
będzie +-3x aktualna wartość tego cpu+m-b? I że taka grafika za bardzo
będzie "odpoczywać" w grach?
To zawsze trzeba rozpatrywać w konkretnym przypadku. I i tak koniec końców
to kwestia gustu i zasobności danego delikwenta.

Poza tym takie czasy. "Pęd gigahercowy" cpu ustał już dawno, teraz moc cpu
jest relatywnie tania - tanie używane athlony bywają szybsze niż nowe
semprony (i to takie z "większymi" oznaczeniami handlowymi), i niewiele
wolniejsze nawet niż najwolniejsze athlony64 (gdy pracują na 32-bit o/s,
ofkos).
A ogólna wydajność tych procesorów jest generalnie zadowalająca w większości
zastosowań oprócz nowych gier - czy należy wydawać w takiej sytuacji kupę
kasy na nowy cpu po to, żeby proporcje wartości i wydajności cpu/gpu były
lepsze?

-- 
Pozdrawiam,
  Gargamel
Received on Tue Jul 12 16:15:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 12 Jul 2005 - 16:51:09 MET DST