Realizacja gwarancji? - sklepowi sie padlo miedzyczasie

Autor: Dariusz <darekzal_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 21:06:08 MET DST
Message-ID: <darriv$mrc$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

ATZ Rzeszow <atz_rzeszow@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

> Witajcie
>
> Komp kupiony prawie 2 lata temu. Jest faktura na wszystkie czesci i
> nalepki gwarancyjne. Padl dysk Samsung 40GB. Niestety nie ma juz sklepu,
> gdzie to kupowalem, zwineli interes. Nie ma tez oddzielnej gwarancji jako
> takiej, ale ZTCW najwazniejsze sa nalepki na dysku.
>
> 1. Mozna jakos sie dowiedziec, czy na dysk byla 3-letnia gwarancja?
> 2. Jesli tak, gdzie zglosic reklamacje? Szukac jakiegos lokalnego sewisu
> samsunga w Rzeszowie?
>
> --
> Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
> Z.
>

   Ja również byłem w takiej sytuacji, napisałem maila do Samsunga Polska i
oni skierowali mnie do serwisu ( potrzebny był dowód zakupu, a Samsung zawsze
dawał na swoje dyski 3 lata gwarancji ). Dysk wysłałem pocztą, a po tygodniu
otrzymałem nowy, z tym że gwarancja biegła od dnia zakupu tego starego. Od tej
pory kupuję tylko Samsungi, bo sklepy padają jak muchy, a koszty wysyłki do
Irlandii czy Holandii są sporo wyższe.
   Pzdr
  Dariusz

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Sun Jul 10 21:10:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 10 Jul 2005 - 21:51:08 MET DST