Re: Realizacja gwarancji? - sklepowi sie padlo miedzyczasie

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 13:58:30 MET DST
Message-ID: <dar2qv$glp$3@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

ATZ Rzeszow napisał(a):
> Witajcie
>
> Komp kupiony prawie 2 lata temu. Jest faktura na wszystkie czesci i
> nalepki gwarancyjne. Padl dysk Samsung 40GB. Niestety nie ma juz sklepu,
> gdzie to kupowalem, zwineli interes. Nie ma tez oddzielnej gwarancji jako
> takiej, ale ZTCW najwazniejsze sa nalepki na dysku.

Zazwyczaj inna firma przejmuje zobowiazania gwarancyjne gwaranta (o ile
się dogadali wcześniej).

> 1. Mozna jakos sie dowiedziec, czy na dysk byla 3-letnia gwarancja?

Tak, w serwisie Samsunga, albo zadając pytanie na stronie Samsunga.

> 2. Jesli tak, gdzie zglosic reklamacje? Szukac jakiegos lokalnego sewisu
> samsunga w Rzeszowie?

Ja bym tak kombinował :) Ewentualnie idź do rzecznika praw konsumenta.
Rzecznik będzie wiedział najlepiej.

-- 
Proximus
Received on Sun Jul 10 14:00:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 10 Jul 2005 - 14:51:06 MET DST