ATZ Rzeszow napisał(a):
> Witajcie
>
> Komp kupiony prawie 2 lata temu. Jest faktura na wszystkie czesci i
> nalepki gwarancyjne. Padl dysk Samsung 40GB. Niestety nie ma juz sklepu,
> gdzie to kupowalem, zwineli interes. Nie ma tez oddzielnej gwarancji jako
> takiej, ale ZTCW najwazniejsze sa nalepki na dysku.
Zazwyczaj inna firma przejmuje zobowiazania gwarancyjne gwaranta (o ile
się dogadali wcześniej).
> 1. Mozna jakos sie dowiedziec, czy na dysk byla 3-letnia gwarancja?
Tak, w serwisie Samsunga, albo zadając pytanie na stronie Samsunga.
> 2. Jesli tak, gdzie zglosic reklamacje? Szukac jakiegos lokalnego sewisu
> samsunga w Rzeszowie?
Ja bym tak kombinował :) Ewentualnie idź do rzecznika praw konsumenta.
Rzecznik będzie wiedział najlepiej.
-- ProximusReceived on Sun Jul 10 14:00:16 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 10 Jul 2005 - 14:51:06 MET DST