>
>> Możesz coś szerzej powiedzieć na ten temat? - np.: jak wykryć taki
>> proceder, oraz jak udowodnić to sprzedawcy/serwisantowi?
>
> Praktycznie samo wychodzi przy pierwszym lepszym scandisku - dysk
> się
> "zacina" na dłuższy czas. Można też oznaczyć w jakiś sposób dysk -
> jeśli
> wraca ten sam, to wiesz że oszukują... Bad sector należy do tych
> błędów
> których nie można naprawić (oczywiście mówię o fizycznym, a nie
> logicznym)
> i w ramach gwarancji można jedynie wymienić dysk.
>
Programy diagnostyczne producenta dysku.
Przed oddaniem dysku zachować wydruk.
Dobrze jest dołączyć wydruk do dysku przy reklamacji.
Jest tam nr dysku i szczegółówe informacje co jest nie tak.
-- JózefReceived on Wed Jul 6 08:30:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Jul 2005 - 08:51:07 MET DST