> Jak masz OEM to mo¿esz zwróciæ siê do sprzedawcy systemu,
> maj± obowi±zek Ci pomóc :)
>
> PS. Sprawd¼ sprzêt -- Memtest, temperatury i napiêcia.
> Je¿eli wszystko jest OK, to pytaj raczej na grupie o
> Windows. Je¿eli nie, to usuñ usterkê -- te komunikaty
> czasem s± powodowane wadliw± prac± elektroniki.
zwrocilem sie juz do producenta i czekam na odpowiedz - mailem
zobaczymy jak dlugo bede czekac
wczoraj probowalem service pack 2 bo jakos nie bylem pewien czy on jest
zainstalowany probowalem tez antywirem testowac i jakies wynalazki
typu worm blaster wysszukac ale nic nie dalo
dzisiaj bede probowac testy RAMu i zobacze bo mnie to do rozpaczy
doprowadza a nie chce poki co probowac jakiejs innej pirackiej wersji
windy
a jak sie calkiem wkurze to zrobie migracje na linuxa tylko z drugiej strony
czemu na sile mi ta winde wcisneli
czy np ewentualnie mozna probowac wyegzekfowac zwrot za tego OEMa?
Received on Fri Jul 1 09:35:16 2005
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 01 Jul 2005 - 09:51:01 MET DST