Seoman napisał(a):
> uprzejmie... Zobaczę, co z tego wyniknie.
Nic :) Dostaniesz go z powrotem, z adnotacją: sprzęt spełnia normy
producenta.
Łudzisz się, że cokolwiek Ci poprawią/naprawią? Ja miałem nowego 757mb
który w górnej części ekranu miał poziomą bęczke nie do wyregulowania.
Serwis, też jej nie wyregulował i jeszcze przystawił w/w adnotacje.
Monitor odsprzedałem (nówka z grudnia 2004 miała gorsze parametry niż
mój sony g200 z 2000 roku), a z firmą samsung pożegnałem się na zawsze
:) Już nic więcej ich marki nie kupie. Z ciekawości - chciałbym te normy
producenta zobaczyć - żałosne, że firmy nie udostępniają ich przed
zakupem, ale potem ochoczo po zakupie się nimi zasłaniają.
Received on Tue May 31 19:15:19 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 31 May 2005 - 19:51:59 MET DST