Re: Nowy monitor CRT - problemy

Autor: gardziej <gardziejewski_at_tlen(czyli>
Data: Tue 31 May 2005 - 16:31:35 MET DST
Message-ID: <d7hsp7$129$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

> Dzięki za radę. Zastanawiam się jednak, czy z tym serwisem nie będzie
> zwyczajnie łatwiej:
> zadzwoniłem właśnie do Samsunga, dostałem od razu namiar na punkt
> serwisowy. Nie dysponuję wózkiem, więc dzwoniąc do punktu zapytałem (nie
> wierząc w twierdzącą odpowiedź ;)) czy zapewniają jakiś transport na
> sprzęt. Powiedzieli mi, że jeśli chcę, to ktoś podjedzie w czwartek w
> wyznaczonej przeze mnie godzinie... Wszystko ładnie, grzecznie,
> uprzejmie... Zobaczę, co z tego wyniknie.

no jak sobie kcesz, pamietaj tylko ze sprzedawca ma obowiazek, serwisant
dobra wole firmy wystawiajacej gwarancje...
Received on Tue May 31 16:35:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 31 May 2005 - 16:51:41 MET DST