Re: Gwarancja Seagate - procedura?

Autor: Robert Postek <rpostekspams_at_hotmail.com>
Data: Fri 20 May 2005 - 13:36:17 MET DST
Message-ID: <d6ki3h$kg5$1@213.17.164.116>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Ver4 napisał(a):
> Witam,
> Wie ktoś może jak przebiega procedura gwarancyjna Seagate? Kupiłem dysk 40GB
> i wygląda na to, że jest uszkodzony (pracuje tylko w trybie PIO). Na stronie
> Seagate jest napisane, że mam jeszcze miesiąc gwarancji. Interesuje mnie
> tylko czy warto się w to bawić. Dysk kosztował mnie ok. 100 zł więc jeżeli
> będę musiał pokryć koszty wysyłki "niewiadomo-gdzie" to może lepiej kupić
> kolejny?
> Chwilowo strona Seagate'a jest nie w pełni funkcjonalna (nie można się
> zarejestrować, aby wypełnić rma) i stąd moje pytania.
> A i jeszcze jedno. Dzwonił ktoś może na ten ich numer 00-800-311-1238, bo
> obiło mi się o uszy, że po polskiemu się tam dogadać nie można?
>
> Z góry dziękuję za odpowiedzi.
>
>
http://sklep.komputronik.pl/html.php?e=inne:seagate

-- 
MSI 6704, 2600MHz, KVR333X64C25/512, G450DH
2xWD800JB Promise RAID0,TDK 880N, Yamaha F1
Iomega ZIP250, Enlight 7254, Samsung 757DFX
Data oryginalnej instalacji: 2003-03-08, 10:05:28
Received on Fri May 20 13:40:23 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 20 May 2005 - 13:51:24 MET DST