Open Office 2 i formularz w PDF

Autor: MaDeR <patrz_na_sygnaturke_at_nowhere.invalid.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 18:05:22 MET DST
Message-ID: <d6agc3$ec5$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Zrobiłem sobie ładny formularzyk w Open Office 2 (Dokument formularza
XML) i wyeksportowałem jako PDF. Tyle że jak w PDF wypełnię mój testowy
formularzyk i spróbuję zapisać, to mi pisze, że można zapisać zmiany w
formularzu tylko w przypadku Adobe Standard i Adobe Professional. Po
pogrzebaniu dowiedziałem się, ze w Adobe Reader jest to też możliwe,
jeśli twórca PDFu z formularzem włączy jakieś "specjalne prawa". Da się
to zrobić w Open Office 2? Czy w jakikolwiek sposób?

Mam Open Office 1.9.98, Adobe Reader 7.0.1.

Ponadto na brzegu, czy możliwe są tryby Submit-by-email czy Submit
on-line przy eksporcie PDF z OO 2?

-- 
MaDeR - WWW: http://mader.no-ip.org
Email: madcio [małpa] wp [kropka] pl
We need evil! http://sinfest.net/d/20031117.html
Received on Mon May 16 18:10:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 16 May 2005 - 18:51:15 MET DST