Re: notebook z usa z internetu

Autor: Marcin Stankiewicz <m.stankiewicz_at_delete.idea.net.pl.invalid>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 20:27:39 MET DST
Message-ID: <pzda5107q39m.vjczcs329mv$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Thu, 31 Mar 2005 18:17:19 +0000 (UTC), pepe napisał(a):

 
> uwazasz, ze toshiba jest awaryjna? a co sadzicie o dellu? mozna kupic sporo
> taniej niz w pl. szczegolnie zalezaloby mi na opiniach inspiron 6000.

Toshiba nie jest awaryjna ;) - moja już ze 3 razy miała awaryjne
lądowanie podczas pracy i jakoś jej nie zaszkodziło ;)

Co do Dell'a - kupowałem laptopa razem z moją siostrunią - ja Toshibe,
ona Dell'a ( AFAIR Inspirona 9100 lub 9200 ) - ona swojego oddała po
tygodniu i wymieniła na Sony ;)

> a ile kosztowala gwarancja "international"? i czy ktos sie spotkal z takim
> wariantem u della?

Zapomnij o gwarancji "International" - jeszcze *nigdy* nie udało się
nikomu, kogo znam, skorzystać z tej opcji w Polsce.

> pozdrawiam
> pepe

Pozdrawiam

-- 
Marcin Stankiewicz [ also known as "motomouse" ;-) ]
Jeśli chcesz odpowiedzieć, wytnij DELETE z adresu e-mail
If you want to reply, please remove DELETE from e-mail address
Received on Thu Mar 31 20:30:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 31 Mar 2005 - 20:51:22 MET DST