List Otwarty do Biura XXX

Autor: p\ <pj77_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 14:09:30 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <424944a4$0$1412$f69f905@mamut2.aster.pl>

-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: List Otwarty do Biura XXX
Data: Tue, 29 Mar 2005 12:55:36 +0200
Nadawca: Piotr Jaworski <pj77@wp.pl>
Adresat: ptr@pro.onet.pl XXX

        

Witam,
Dnia 02.03.2005 (środa) w czasie wizyty w salonie na ulicy Dolnej w
Warszawie złożyłem zamówienie na ustaloną przeze mnie konfigurację
komputera athlon 64 s-754 z drukarką. Zamówienie na ponad 3 000 PLN.
Termin realizacji na otrzymanym dokumencie to 04.03.2005 (piątek).
07.03 (poniedziałek) po moim telefonie otrzymałem informację, że nie ma
ale obsługa sklepu sprawdzi czy kurier im wiezie. Zadzwoniłem ponownie
za kilka godzin i poinformowano mnie, że mogę odebrać po 16. Okazało
się, że nie ma jeszcze drukarki. Obsługa zaoferowała mi, że doślą mi ją
kurierem w środę lub czwartek 9-10.03 czyli ponad tydzień po złożeniu
zamówienia. Otrzymany komputer rozpakowałem w domu. Nowa obudowa
Chiefteca dx bdu 01- ładna, _czarna_, nie najtańsza. Państwo z obsługi
jednak nie pozwolili mi się cieszyć jej estetyką. Został zamontowany
biały napęd Dvd Rw (dodam, że oczywiście tańszy) mimo, że zamawiałem
czarny. Pierwszy raz zajrzałem do środka i okazało się, że jest też inny
dysk twardy WD 160 (dodam, że kilkadziesiąt pln tańszy) zamiast Samsung
160. I zrobiło mi się bardzo przykro, że zostałem oszukany, że daje mi
się co innego niż to za co płacę. Jestem świadomy, że 90 % klientów nie
zagląda i nie czyta malutkich literek na poszczególnych częściach. I
żyje w nieświadomości. Zadzwoniłem na Dolną. Nie mam czasu jeździć więc
Obsługa zaoferowała mi, że przyśle pocztą Dvd i Hdd razem z drukarką w
czwartek, ale żebym ja już wysłał części z mojego komputera. Więc
musiałem sam pierwszy raz w życiu grzebać w śrubkach komputera i
wykręcać części. Nie wysłałem jednak czekając na paczkę ponieważ nie
wiedziałem jak bezpiecznie zapakować HDD i wolałem odesłac w tym co
dostałem nowy. Jednak do piątku 11.03 nie dostałem nic. Po telefonie
dostałem informację że nie mają jeszcze tego modelu dvd 1673 liteOn
czarnego, ale może już dziś będą mieć i będę miał w poniedziałek. To
byłyby już prawie 2 tygodnie od zamówienia a ja wziąż nie ma komputera i
drukarki, które bardzo mi są potrzebne do pracy. Zrezygnowałem ze swoich
spraw i wybrałem się w sobotę po odbiór HDD, Dvd Rw i drukarki. Nie
mając auta własnego ciężko się wybrać po większe sprzęty. Przyjrzałem
się HDD, podziękowałem i zabrałem się za instalację tego w obudowie w
domu. Nie łatwo laikowi ale na kogo moge liczyć jak nie na siebie.
Jednak ku mojemu zdziwieniu czarna nagrywarka to model 1653 zamiast 1673
(i kilkadziesiąt złotych oczywiście tańsza). Miałem dosyć, dzwoniłem,
mówiłem, że już z domu się nie ruszam i nie mam cierpliwości i proszę
aby z tym coś zrobili. Przypadkowo tez byłem w Galerii Mokotów gdzie
spotkałem Panią manager Edytę, której wcześniej skarżyłem się przez
serię rozmów telefonicznych. Prosiła o maila. Oto on. Jest 29.03 a ja
sobie siędzę kilkakrotnie oszukany przez firmę XXX z moim niżyszm
modelem Dvd RW na szczęście czarnym. I nic nikogo to nie obchodzi. Nie
otrzymałem ani jednego telefonu, maila czy listu nie mówiąc o wizycie
Obsługi która powinna była mi wymienić już dawno Dvd.
Życzę udanych biznesów.
Piotr Jaworski
Received on Tue Mar 29 14:10:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 29 Mar 2005 - 14:51:28 MET DST