Użytkownik Marcin "bydle" Szwarc napisał:
> Użytkownik "Paweł" <psielecki@[wytnijTo]epf.pl> napisał w wiadomości
> news:d1bt6u$cjl$1@news.media4u.pl...
>
>>Sam jestem użytkownikem drukarki firmy HP (930C atrament) i bardzo ją
>>sobie chwalę. Jendak sposób w jaki funkcjonuje serwis tej firmy jest dla
>>mnie skandaliczny (szczególnie biorąc pod uwagę niewątpliwą renomę HP).
>
>
> HP nie ma renomy. HP ma marketing.
>
No nie do końca. Uczciwie trzeba powiedzieć, że to co złe w przypadku HP
zaczyna się gdy coś w sprzęcie nawali. Dopóki coś takiego nie nastąpi
sprzęt HP należy do najlepszych. Używam drukarek HP w domu i w pracy i
mogę powiedzieć, że pracują bez problemu pomimo nie zawsze przepisowych
warunków pracy i złego słowa na ich temat powiedzieć nie mogę. Dramat
natomiast zaczyna się w serwisie. Dlatego na zakup sprzętu HP powinni
decydować się tylko ryzykanci lub szczęściarze, którym nic się nie psuje.
-- Pozdrawiam Paweł SieleckiReceived on Thu Mar 17 14:05:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 17 Mar 2005 - 14:51:27 MET