tHe mRuWa <mru@poczta.onet.pl> wrote:
> Z serwisu producenta dostana nowa nagrywarke, wiec co im za roznica jaka
> wydadza klientowi.
Roznie to bywa. A jak dostana ta sama naprawiona albo zwrot ze
sprawna?
> Pozatym nie spotkalem sie jeszcze by w sklepie za doplata roznicy w cenie
> nie chcieli wymienic jakiejs "poserwisowej"czesci na inna.
Podaj jaki to sklep bym tam nic nie kupowal. Wolalbym potem nie kupic
sprzetu poserwisowego jako nowy, bo cos z nim musza robic - przeciez nie
magazynuja na zapleczu pod szklem.
-- Pozdrawiam, Michal Bien mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938 Stop dla patentow na oprogramowanie! Dodaj swoj glos: http://patenty.komada.org/index.phpReceived on Sat Mar 5 02:55:21 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Mar 2005 - 03:51:04 MET