Użytkownik "adam" <mrzafka@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cv1l4i$646$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Tylko, że problem polega na tym, że ja takiej nie mam skąd wziąć
(musiałbym
> kupić), a udowodnić nie bardzo jest jak, bo w gadce, to każdy mądry
(sklep).
to niestety prawda, moj znajomy mial inny problem ale winna byla uszkodzona
plyta glowna,
oddawal do serwisu i nie potrafili wykryc usterki, ale on cierpliwie oddawal
do serwisowania, az
ktos widocznie sie zdenerwowal, zabral kompa do domu na dokladniejszy
przeglad i
sie okazala ze rzeczywiscie plyta byla uszkodzona, wymienili (bo do naprawy
sie nie kwalifikowala)
i dziala dobrze, wiec to chyba Twoja jedyna mozliwosc, a z tego co wiem to
po trzech nieudanych
naprawach chyba powinni wymienic towar
pozdr.
marcin
Received on Thu Feb 17 09:55:27 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 17 Feb 2005 - 10:51:30 MET