Michal Bien <mbien@wywalto.uw.edu.pl> wrote:
> Jesli to co piszesz to 100% prawda reklamuj dysk w powyzszym trybie
> i opisz sprawe w kilku miejscach w sieci. Zniechecenie potencjalnych
> klientow bedze najlepsza odplata za takie zagrywki.
Ja bym spróbował skorzystać z rękojmi.
"Art. 556. KC § 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego,
jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze
względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z
przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu
zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie
niezupełnym (rękojmia za wady fizyczne)."
Rzecz nie ma właściwości, o których sprzedawca zapewnił kupującego, tzn.
nie jest nowa i nieużywana.
I utrata gwarancji nie ma tu nic do rzeczy.
P.
Received on Fri Feb 4 02:05:22 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Feb 2005 - 02:51:03 MET