RusH wrote:
> "Refurbished" <faramirfaramir@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote :
[ciach]
>
> zadzwon do uokik
>
>
>
> Pozdrawiam.
dwie sprawy:
1. jeżeli masz osobną kartę gwarancyjną na dysk jako część muszą ci
uznać reklamację. odrzucić ją mogą tylko wtedy, gdy serwis uzna, że
awaria jest następstwem wymontowania dysku z kompa.
2."refurbished" - może to źle wygląda, ale sprzedawany jest na zasadach
_fabrycznie nowego_ sprzętu, a więc gwarancja itp. z reguły są to
egzemplarze, które przeleżały na jakiejś wystawie. ja od kilku lat mam
seagate'a z nalepką "factory repaired" - czyli zepsuty i odesłany przez
jakiegoś dystrybutora. dysk chodzi elegancko, w przeciwieństwie do
nowego, który nie popracował kilku godzin od momentu montażu -
wymieniali go dwa razy (komputronik zresztą, bez mrugnięcia okiem),w
końcu poprosiłem o dysk innego producenta i dostałem... ale to inna sprawa.
Nie przerażałbym się nalepką "refurbished" i nie miałbym o to pretensji,
bo to naprawdę sprzęt jak nowy.
pozdr
szydas
Received on Fri Feb 4 00:13:32 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Feb 2005 - 00:51:05 MET