Nie wiem jak to teraz reguluje ustawa ale powiem Ci jak to wygląda ze strony
sklepu, bo wygląda na to że jest jakiś lipny. Sklep detaliczny zazwyczaj
zaopatruje się u hurtownika, a ten z kolei nie może być 'lipny' bo przy
dzisiejszej konkurencji nie miałby szans bytu. Twój sprzedawca, czyli klient
hurtownika oddaje uszkodzony sprzęt do serwisu hurtownika a ten z kolei ma
zazwyczaj (chyba nawet ustawowo) 14 dni roboczych na naprawę/wymianę na
nowy/zwrot pieniędzy, po cenie zakupu (nawet jeżeli dany sprzęt w dniu
zakupu kosztował 4 razy więcej niż obecnie). I z doświadczenia powiem Ci że
nigdy nie ma z tym problemu, jak tylko mija termin hurtownik oddaje
sprzęt/kasę. I to jest logiczne.
Jeżeli sklep nie dał Ci pisemnej gwarancji to znaczy że musi na to być
ustawa, po kilku minutach na goglach sam znajdziesz odpowiednie przepisy.
Pozdrawiam
------
rosak
Received on Thu Feb 3 21:25:23 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 03 Feb 2005 - 21:51:05 MET