Re: DirectX vs. OpenGL

Autor: Artur 'Zmechu' Prokopiuk <zmechu_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 00:57:12 MET
Message-ID: <Xns95D49B509709bios.pl@213.135.44.34>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

W poprzednim odcinku serialu pl.comp.pecet, Zebius
<zbiloCUT@ITneostrada.pl> napisał(a):

> Jakiś rok temu przechodziłem Unreala na podobnym sprzęcie tzn. GF2MX
> 32MB, Athlon XP 1800, 256MB ale pod Windows 98SE, i wszystko śmigało
> bardzo ładnie. Na OpenGL gra chodziła bardziej płynnie niż na DirectX
> ale ani tu ani tu nie miałem zwolnień takich jak ty. Może twój problem
> wynika z OS?

A pamiętasz może fps-y na planszy tytułowej (kamera krążąca nad zamkiem Na
Pali)? W grze zasadniczo karta dawała sobie radę - największe zwolnienie,
do owych kilkunastu fps, obserwowałem w teście 'timedemo 1' gdy kamera
płynęła obok zapalonych pochodni. I tylko w DX, w OpenGL nie :-)

Pozdrawiam
Artur

-- 
Medżik DiscoPolo Mejker: 
http://www.mdpm.bzi.pl/
Received on Tue Jan 4 01:05:25 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Jan 2005 - 01:51:05 MET