Witiia wrote:
> ja kiedyś miałem podobny problem z serwisem Nec'a. Nie miałem monitora
> przez pół roku!!!
> W końcu napisałem ładny list do Chip'a oraz do wiadomości biura
> handlowego NEC.
> Na skutki nie trzeba było długo czekać :)
> Za dwa dni miałem już dostarczony do domu kurierem nowy 17" monitor,
> zamiast 15", którą reklamowałem :)
> Polecam Ci zrobić tak samo. Zrób zdjęcia usterek, dołącz je do listu,
> który napisz do wszystkich gazet komputerowych, na wszystkie grupy o
> sprzęcie komputerowym - i wszędzie daj do wiadomości biura iiyamy (nie
> dawadj DW serwis, bo to nic nie da).
I nie tylko prasa reklamowa. Powszechnie wiadomo, ze usterki zglasza sie
w dwoch trybach: reklamacji - srednio skutecznym,oraz "Faktu" -
niezwykle skutecznym. Testowane przedwczoraj na serwisie Siemensa - tez
maja ludzi w d... Stanowimy chyba UE 3. kategorii :(
WL
Received on Fri Nov 19 16:15:20 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 19 Nov 2004 - 16:51:18 MET