Re: [karta graficzna] 128/256 Bit 128/256 MB 400-500 MHz

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 19:08:03 MET
Message-ID: <cng42i$942$1@inews.gazeta.pl>

>> Jak wygląda to w grach ? (Chyba ważna jest ilość RAMu na karcie - więcej
>> tekstur się załaduje ?) ????
>
> Nie tyle więcej, co większe, lepszej jakości, tyle tylko że do tego
> potrzebna jest silna karta np. GF6800 aby to móc obrobić w rozsądnym
> czasie.
> A nie jakaś słaba np. R9000/R9200.
>

Ale to już nie dla mnie, nie mam PCI Express - zresztą ceny zabójcze są tych
kart.

>> A jak wydajnosć (w zalezności od 128 czy 256 MB i 128 czy 256 bit)
>> wypada w programach
>> 3D (CAD 3 D ; graficznych DCC; oraz do modelowania 3d, jak 3D MAX) ????
>
> Profesionalne karty do takich zastosowań mają i 512 jak i 640MB.

Właśnie wiele kart (proste WildCat i Quadro FX) mają niewiele RAMu

> Np. karta 3Dlabs Wildcat VP990Pro 512MB.
> http://www.konsys.com.pl/wildcat_vp990pro.htm
> http://www.3dlabs.com/products/product.asp?prod=272
> Lub 3Dlabs Wildcat Realizm 800 640MB
>

Karty za 5-10 tysiecy to narazie nie dla mnie :))
Chociaż w sumie nie są drogie, bo widziałem pare lat profesjonalną karte za
25.000 zł :)

> Dzięki tak dużej ilości RAM'u, karta ma zapewnić wysoki komfort pracy
> z dużymi modelami i skomplikowanymi scenami.

Ale generalnie profesjonalne karty do CAD mają mniej pamięci (wyjątek
WildCat, którego pokazałęś)

Dzieki za odpowiedź !

Pozdrawiam, Jarocki

-- 
Moja babcia korzysta z komputera z MS Windows bez żadnych problemów....
Czy Twoja babcia poradzi sobie z instalacją, skompilowaniem jądra i
administracją Linuxa ???  :DDD
"Unix is very simple, but it takes a genius to understand the simplicity".
[Dennis Ritchie]
Received on Wed Nov 17 19:10:22 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 17 Nov 2004 - 19:51:17 MET