Re: Czy "pisk" dysku moze byc podstawa do reklamacji?

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 10:55:24 MET
Message-ID: <opsg44imqkltw15w@bhaarthpc>
Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2

On Mon, 8 Nov 2004 10:32:06 +0100, BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
wrote:

> A odnosnie gwarancji, to w ustawie jest tak: ze sprzedawca lub producent
> ma Cie zawiadomic w ciagu miesiaca o uznaniu badz nie uznaniu
> reklamacji. Jesli tego nie zrobi, to reklamacja jest uznana. Natomiast
> co do czasu trwania tej reklamacji, to w ustawie nic nie ma na ten
> temat. Jesli nie miales gwarancji, gdzie ten termin byl wpisany, to taka
> naprawa/wymiana gwarancyjna moze potrwac nawet 2 lata.
>

Dzieki za info. Sprawdzilem jeszcze ten dysk, wyjmujac koszyczek z obudowy
(czy to nie jakis tam rezonans czy cos podobnego). Ale nie, piszczy tak
samo. W sumie caly czas nie wiem czy to ja jestem przewrazliwiony czy nie.
Ale dla przykladu dysk (i wyraznie dysk, a nie wiatraki itp. tylko ten
pisk) slychac w pokoju 10m2, bardzo dokladnie. Oczywiscie przy zamknietej
obudowie (jak juz wspomnailem wyciszonej)

-- 
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl
Received on Mon Nov 8 11:00:22 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 08 Nov 2004 - 11:51:07 MET