Czy "pisk" dysku moze byc podstawa do reklamacji?

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 08:30:39 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
Message-ID: <opsg4xtdncltw15w@bhaarthpc>

Witam,

Nie tak dawno temu kupilem dysk SATA Samsunga
(http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9845). Problem w tym, ze dysk,
szczegolnie na poczatku zaraz po wlaczeniu, piszczy. Jest to dosyc glosny,
wysoki dzwiek. (powiedzialbym, ze dosyc upierdliwy:/ ). na poczatku sie
tym nie przejalem, bo siedzialem w dosyc glosnym otoczeniu, ale teraz w
cichym pokoju jest ciezko wytrzymac. Obudowa to miditower Chiefteca
dodatkowo ja nawet wyciszylem.

I teraz mam pytanie, czy taki pisk moze byc podstawa do reklamacji? Druga
sprawa jak dlugo taka reklamacja moze trwac?

-- 
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl
Received on Mon Nov 8 08:35:23 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 08 Nov 2004 - 08:51:07 MET