Użytkownik "żuko / Shark von Cygnus" <shark maupa post.pl> napisał w
wiadomości news:7h8nn01lraq4s7a147gckgf0gml34qimg9@4ax.com...
> 1. Przeleć dysk w poszukiwaniu badów.
się zawiesza...
> 2. Ściągnij ze strony producenta program diagnostyczny i przetestuj
> cały dysk. UWAGA: programy te mają też możliwość testowania zapisu na
> dysku, co się wiąże wiadomo z czym. Więc uważaj co tam wybierasz :)
>
> W razie wykrycia jakiś problemów, zrób sobie wydruk zgłoszonych błędów
> i do serwisu.
ostatnio byłem w serwisie i mocno się zraziłem :-/
wiadomo, sa lepsze i gorsze, ale niesmak pozostał
a poza tym czy coś konkretnego mogą zrobić? dysk już po gwarancji
> Aha, gdyby to nic nie dało, znaczy nic nie wykryło, to zrób sobie
> backupa, zdejmij partycje, załóż od nowa i jeszcze raz odpal
> scandiska. Może to nie problem sprzętowy (dysk), tylko coś logicznie
> się nakitrało i dlatego scandisk zgłasza błędy.
Planuję zarchiwozować co cenniejsze dane, sformatować dysk i zainstalować
windows od nowa... a przy okazji też linuxa :-]
Mam nadzieję, że formatowanie coś pomoże...
Received on Sun Oct 24 21:50:21 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 24 Oct 2004 - 21:51:21 MET DST