Mirek <mireczek/U-S-U-N-T-O/@pf.pl> wrote:
> Wejdz na strone Seagate i tam poszukaj Warranty albo Support i tam jest
> formularz w ktorym wpisujesz nr seryjny dysku i wyskakuje Ci data do
> kiedy jest gwarancja.
A dokladnie tu:
http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp
BTW:
Gdzie sie zglasza w PL rekalmacje dyskow Seagate? Mam troche ponad 2 letnia
Barracude, ktora zlapala bady, Sea Tools zaleca bacup i wymiane. Problem
jest w tym ze sklep gdzie byla kupiona zwinal dzialalnosc. Zglosilem wiec
w zaprzyjaznionym, ktory bierze dyski z tej samej hurtowni [Action na Jana
Kazimierza przez ktora przeszedl ten dysk] i ten pop$##$ Action odrzucil
RMA uzasadniajac, ze zglasza go inna placowka niz ta, w ktorej dysk byl
kupiony. A wysylac 80 GB dysk do Irlandii w opakowaniu jaki wymaga Seagate
srednio mi sie chce - bedzie to trwalo strasznie dlugo a koszt opakowania
piankowego o odpowiedniej gruboisci wymaganego przez Seagate oraz przesylki
wyniesie pewnie niewiele mniej niz koszt dysku o odpowiednij pojemnosci, bo
te ostatnio wyraznie potanialy.
No i ode mnie jeszcze 3 grosze - jesli Action tak podchodzi do
reklamacji towaru ktory przez nich przeszedl to rozsadne jest trzymanie sie
od nich z daleka i kupowanie w innych hurtowniach. W koncu dysk zostal
sprzedany w ich kanale dystrybucji a ich to praktycznie nic nie kosztuje,
bo przeciez tych dyskow nie naprawiaja tylko odsylaja do producenta jak sie
zbierze kontener i w zamian dostaja nowe/naprawione. JAk widac do
ucywilizowania handlu w PL jeszcze daleka droga.
-- MSI K7T Turbo2; ATB0 1700@2000+ 1,5V; 640MB PC133 RAM Inf/Spec;TTC-D5TB/4TC SamsungSM750P; R9550 400/500; SkyStar 2.6C; SBLive1024 & Hitachi CXW700/E85 EIDE: B.IV 80GB & B.5400.1 40 GB & CDRW Teac CD-W58E & DVD Toshiba SD-M1502 NET: LT1648C-TV5 V.92; COMPAQ NC3121 & RTL8180L 802.11b w/Hiperlink HL2419YReceived on Fri Oct 15 14:10:15 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 15 Oct 2004 - 14:51:11 MET DST