Re: Jak uszkodzic dysk aby uznali reklamacje na gwarancji

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 14:58:12 MET DST
Message-ID: <Xns957998467E4A0Pafnucy@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

"Pawel" <nowell@poczta.onet.pl> wrote in
news:1243.000000da.41626430@newsgate.onet.pl:

> Zamykasz dysk w szczelnym pojemniku tak
> aby nie dostala sie wilgoc , najlepiej na silikon. Z podelka
> wystawiasz tylko 4 kabelki do zasilania. Potem wkladasz dysk na kilka
> godzin do zamrazalnika wyjmujesz i podlaczasz zasilanie.

Po co z pudełka mają wystawać kabelki skoro podczas pobytu w zamrażalniku
dysk ma być nie podłączany do zasilania? :-)

> Powinno byc
> po dysku. W serwisie raczej nie rozpoznaja co sie z nim stalo, no
> chyba ze bedzie kielbasą smierdział :)

Nie byłbym taki pewien czy nie rozpoznają. Wiem że w SMART dysku
zapamiętywana jest najwyższa temperatura podczas pracy. Nie ździwiłbym się
gdyby się okazało że zapamiętywana jest też najniższa.

-- 
Cezary "Pafnucy" Belka
http://ludzie.tlen.pl/c-b
Received on Tue Oct 5 15:00:23 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 05 Oct 2004 - 15:51:04 MET DST