Odpowiem wszystkim.
Wyglada to tak, np w poniedzialek wysylasz karte jako uszkodzona, w wtorek  
przyjezdza do firmy, czasem dosc pozno, nastepnego dnia ( zalezy czy jest  
czas ) sprawdza sie karte ( pol biedy jak nie dziala, gorzej jak nie  
dziala prawidlowo z taka i taka konfiguracja - trzeba na tym posiedziec. )  
jezeli osoba ktora ja sprawdza stwierdzi ze faktycznie nie dziala  
przygotuje ja do wysylki do dystrybutora/seriwsu, zapewne jest wysylana w  
czwartek. W piatek tez nie wiadomo o ktorej godzinie trafia do  
dystrybutora, a ze to piatek i trzeba uporzadkowac bierzace sprawy karta  
jest tylko odbierana i lezy sobie do poniedzialku. W poniedzialek ktos sie  
tym zajmuje lub nie, jezeli karta nowa jest na stanie ( a moze uda sie ja  
naprawic ) jest wysylana powiedzmy w wtorek. W srode przyjezdza do sklepu.  
W czwartek jest wysylana do klienta. W piatek masz ja na stole. Minelo ok  
10 dni w opcji wymiany na nowa, a jak by policzyc czas gdzie faktycznie  
karta jest naparwiana? Nie zdajecie sobie sprawy ile to czasu zajmuje.
sie rozpisalem... eh
-- PozdrawiamReceived on Fri Aug 13 09:15:20 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 13 Aug 2004 - 09:51:10 MET DST