Re: Dysk twardy a gwarancja

Autor: bubba (hubba.bubba_at_all.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 21:47:56 MET DST


On Thu, 08 Apr 2004 21:32:34 GMT, "Kronoss" <kronos80_at_op.pl> wrote:

>Zakupiłem parę m-cy temu Caviara 80 GB - chodził parę m-cy, potem jednak
>zaczęły się problemy - zaczął czasem gwizdać, potem zawieszał kompiuter - po
>restarcie nie ładował systemu, pojawiały się kolejne bad sectory. Jest na
>gwarancji ale (ups) zaginął mi gdzieś paragonik :/ Pytania dwa: czy tego
>typu problemy jw podchodzą pod gwarancję? Czy można zareklamować taki dysk
>nie mając paragonu (jest nalepeczka na dysku) - a jak tak to gdzie - do
>sprzedawcy, do serwisu (gdzie w W-wie jest serwis WD?)?
>Chyba trochę więcej pytań niż dwa :P Z góry thx za odpowiedzi - choć za te
>negatywne mniej :P
>
Przygotuj wszystkie dane z etykiety dysku: model , Nr seryjny itd.
Wejdz tu i sprawdzisz czy masz dalej gwarancje na ten dysk jak rowniez
pelna instrukcje w przypadku skladania reklamacji (RMA) .
http://support.wdc.com/warranty/policy.asp -> Warranty Services
albo
http://websupport.wdc.com/websupport/clearexp_scripts/first_page.asp

Samo sprawdzenie statusu gwarancji znajdziesz tu:
http://websupport.wdc.com/warranty/serialinput.asp?custtype=end&requesttype=warranty&lang=en
- wybierz kraj i wpisz nr. seryjny
W pazdzierniku 2003 WD wprowadzil nowe warunki gwarancyjne, ktore
rowniez znajdziesz na tej stronie stosownie do modelu twojego HD..

Zaden dowod kupna (paragon i.t.p.) nie jest tu wymagany.
Warunek? -> dysk nie kradziony - t.zn. nie zgloszony ze skradziony
:)
Z reszta, wszystkie szczegoly sa tam opisane.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 14:10:50 MET DST