Re: game port - schemat

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 12:42:46 MET


> 1 VCC > 1 +5V (A0+A1)
> 2 GRX1_R > 3 AXIS 0
> 3 GND > 4 GND (B0)
> 4 GPSA2 > 7 BUTTON 1
> 5 VCC > 8 +5V (A1)/NC
> 6 GPX2_R > 11 AXIS 2
> 7 GPY2_R > 13 AXIS 3
> 8 MSI_R > 15 +5V (A3)/NC/MIDI RX
> 9 GPSA1 > 2 BUTTON 0
> 10 GND > 5 GND (B1)
> 11 GPY1_R > 6 AXIS 1
> 12 VCC > 9 +5V (A2+A3)/MIDI
> 13 GPSB1 > 10 BUTTON 2
> 14 MSO_R > 12 GND (B2+B3)/MIDI TX
> 15 GPSB2 > 14 BUTTON 3
> 16 No Pin

Ale głowy nie daję.

-- 
Azarien
e-mail:  wswiktor.fm<dot>interia.pl<slash>mail.html


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:59:18 MET DST