Autor: beriam (beriamWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 18:43:56 MET
tak mi powiedzial czlowiek zajmujacy sie serwisem w sklepie, ale twardy 
poszedl dalej w polske i trudno wyczuc jak temat potoczy sie dalej ...
Facet w sumie spox, dodal ze plusem jest to, ze dysk ma tylko 2 miechy ...
Pozdraiwam serdecznie M
> 15 Mar 2004 13:58:36 +0100, na pl.comp.pecet, beriam napisał(a):
> 
> > powiedzialem , co sie stalo- a sprzedawca odrzekl ze gwarancja nie 
obejmuje 
> > spalonych chipow ??
> 
> pier^Hjest w błędzie. Jeśli twierdzi, że 'tak się czasem dzieje' to tym
> samym przyznaje, że jest to wada fabryczna, albo błąd  użytkowaniu twardego
> dysku (np. przegrzanie). Jeśli jednak jest to wina użytkownika, to
> producent/sprzedawca (whatewa;)) musi udowodnić winę użytkownika. 
> Po to bozia natchnęła producentów do stworzenia technologii SMART, żeby
> takie rzeczy sprawdzać.
> 
> -- 
> Grendel
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:57:34 MET DST