Re: Sklepy komputerowe on-line

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 21:59:04 MET


Użytkownik "ranny77" <ranny17_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:c2fooc$j22$1_at_news.onet.pl...
> www.proline.pl
> moze i maja niskie ceny, ale obsluga w tym sklepie jest po prostu
chu...wa.
> Nic nie mozna zalatwic. Oddajac cos na gwarancji czeka sie nawet ponad
> miesiac.
>
> osobiscie mam mieszane uczucia. Ceny sa najlepsze ale obsluga -10 w skali
> dziesieciostopniowej.

Mając niskie ceny, muszą na czymś oszczędzać....
np. na kulturze i kwalifikacjach obsługi....

To tak samo jak z restauracją: w barze sam sobie przyniesiesz, dostaniesz na
brudnym talerzu z plastikowymi sztućcami, od czasu do czasu jakaś starsza
pani
w chustce na głowie przetrze stolik brudną szmatą..... ale masz tanio,
w innej zapłacisz za to samo 5-10 razy więcej, ale podejdzie do ciebie
kelner,
ukłoni się, przyniesie na jeszcze gorącym talerzu, a na koniec powie jeszcze
"smacznego"....
:-)
Za jakość (również obsługi) trzeba płacić, w końcu każdy musi zarobić,
lepszy więcej
gorszy mniej....
o czym, chodząc do szkoły jeszcze nie każdy wie....

ax
PS. Inna sprawą jest to, że kultura nic nie kosztuje ale wymaga chęci...



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:54:30 MET DST