Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 18:16:16 MET
On Sat, 6 Mar 2004 15:44:12 +0100, latet wrote:
[...]
>
> Czy z tymi 10 dniami to jakieś regulacje prawne?
> Coś, co kazdy sklep powienien przestrzegać?
Kiedyś chyba było 5 dni, ale teraz nie jestem pewien...
> Bo kupilem go ledwie 3 dni temu... ale w sklepie
> od razu mówili twardo, ze jakby co to oto są adresy serwisów...
Sklep nie może robić Ci trudności, jeśli sprzedał Ci sprzęt niesprawny,
albo "sprawny inaczej". Żądaj wymiany, masz do tego prawo: wymiana, inny
towar lub zwrot kasy. Poradź się federacji konsumentów.
Gadać o serwisie, to sobie mogą - to nic nie kosztuje. Natomiast 5 razy
pomyślą, jeśli złożysz pisemną reklamację towaru z opisem wad i żądaniem
wymiany. Powołaj się na odpowiedzialność sprzedawcy (rękojmię), a nie na
gwarancję. Oni *muszą* przyjąć reklamację, a jeśli odmówią żądaj odmowy
na piśmie z pieczątką sklepu i podpisem. Jeśli i tego odmówią, żądaj
telefonu i podania sobie numeru do PIH i federacji konsumentów (na
wszelki wypadek mniej je przy sobie). Jeśli i tego odmówią (nie mają
prawa !!!) zadzwoń w sklepie z komórki i poproś o pomoc. Będą mieli
przechlapane...
Naklepiej jeszcze przed wizytą zadzwoń do federacji konsumentów, oni Ci
dokładnie poradzą, co zrobić...
pozdro...
-- ___________________________________________________ [ |>|>|> sprocket ] [ Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ] ...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:54:15 MET DST