Re: Panel LCD - czarny ekran! POMOCY!

Autor: Piotr Janik (pietlek_at_polska.irc.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 02:14:59 MET


Dnia Wed, 24 Dec 2003 21:54:17 +0100, JFK zechciał(a) ukazać światu
swoje zdanie:

> nic nie rob sam
> skoro mowisz ze masz jeszce gwarancje to z niej
> skorzystaj
> nawet jesli padl sklep w ktorym kupiles to jesli jest to gwarancja
> producenta a nie sklepu to nie am problemu ze sklep nie istnieje
> pozdro
> JFK
Hmmm, to mam się zgłośić do Mag innovision czy do Veracompu(mają
przedstawicielstwo?)
Co w tym przypadku będzie dowodem gwarancji?
Mam wyłącznie fakture, jako takiej gwarancji na papierku nie dano mi.
Wesołych Świąt



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:59:13 MET DST