Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 21:33:12 MET
goldbergWYTNIJTO_at_op.pl wrote:
> moja siostra ma problemik ze swoim kompem. jakis czas tem w wyniku przepiecia w
> sieci padl jej pecet. niektore elementy byly jeszcze na gwarancji wiec oddala
jezeli przepiecie bylo wynikiem awarii w sieci energetycznej, albo zlego
ustawienia instalacji przez np. administratora budynku, to zwracasz sie
po prostu z wnioskiem o odszokodowanie do tych osob;
> go do serwisu. no i jest tam juz prawie dwa miesiace!! chcialbym sie dowiedziec
> czy w jakich przypadkach serwis moze odmowic wymiany sprzetu? jezeli sie nie
> myle to oni maja jakis okreslony czas na podiecie dezczji czy po uplynieciu
> prawie dwoch miesiecy maja jeszcze jakies mozliwosci czy po prostu powinienem
> im przypomniec ze ich czas po prostu sie skonczyl??
masz napisane jasno w gwarancji /o ile taka podpisales/ jakie sa terminy
zalatwienia reklamacji; niezaleznie od tego czy reklamacja jest
zalatwiona pozytywnie, czy nie - odpowiedz musi sie pojawic w czasie
zapisanym w umowie;
pozdrawiam;
adas;
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:43:39 MET DST