Autor: Sander (ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 13:20:25 MET
"PhoeniX" <phoenix81_at_free.pnet.pl> w news:bpi65c$koq$1_at_korweta.task.gda.pl
napisał(a):
> > Tak ? Jak sprawdziłeś że tekstury nie mieszczą się w tych 64MB ?
>
> Odpaliłem na karcie z 64MB :)
> Efekty były typowe dla textur przekraczających pamięć na karcie.
> Normalnie około 3-7fps, a przy widoku w jakiś mur albo podłoże ~50fps :)
> Pozatym w readme podają jako wymagania_minimalne_karte z 64MB.
IMHO słaby GPU się kłania.
> Kiedyś miałem R9000 w którym nie działało texturowanie przez AGP na
> dziadoskiej płycie z Via i wychodziło na to że i UT2003 przy ustawieniach
> jakości na full w 1024x768 nie zadowalał się 64MB na karcie i w pewnych
> momentach (np.botmatch z benchmarka) było sildeshow 1 klatka na 3 sekundy.
Jak dałeś wszystko na full to R9000 pewnie nie wyrabiał,
za słaby GPU ?
-- [ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.4C @ 3.00 + CNPS7000A-Cu + 1024MB PC3200 ] [ Iiyama Pro450 + GF2Ti 64MB 270/450 & Creative SBLive + 4 Speakers ] [ EIDE: 2 x WD 120GB + Asus CD-S520/A + LiteOn LTR-52327S | HP 960c ] [ SCSI: Seagate Cheetah ST19101WC 9.1GB + CDRW Yamaha 8424S @ CDROM ]
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:42:19 MET DST