Autor: news.icm.edu.pl (news_at_cm.edu.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 18:50:24 MET
Popieram. Haslo reklamowe z telewizora i bilboardu "Nie badz idiota" tak
naprawde znaczylo: jestes ostatnim kretynem i dlatego przyjedziesz do
naszego sklepu i przeplacisz, bo wiemy jak zmanipulowac taka ciemna mase
jak ty.
Bylem w MM w Warszawie przy Ostrobramskiej jakis czas temu i zadalem
pytanie jednemu z obslugujacych jaka drukarka bedzie najtansza w
eksploatacji (w sumie niewazne o co go pytalem). Facet wskazal dwa
modele, powiedzial, ze sposrod nich jeden bedzie lepszy... i po 10
sekundach z pewnym ponagleniem w glosie zapytal: "to co podac jedna?".
No nie wiem, moze 400 zl to nie jest tak duzo, ale ja nie robie zakupow
w taki ekspresowy sposob. Moze inni tak, bo boja sie wyjsc na idiote
przed sprzedawca:)
U
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:41:57 MET DST