Autor: Mauros (mauro_at_trance.nu)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 23:18:00 MET
Użytkownik "A.Mazur" <promocja_at_proline.com.pl> napisał w wiadomości
news:borjec$fiv$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Prosiłbym o konstruktywną krytykę witryny www.proline.pl
> Jest to duży sklep internetowy, zapowiadający się na największy tego typu
> sklep w Polsce.
>
> Żeby to osiągnąć potrzebujemy jednak krytyki. Chciałbym wiedzieć, czy
strona
> jest intuicyjna, czy wszystkie odnośniki są zrozumiałe, czy strona nie
> ładuje się zbyt długo. Czy są jakieś zagadnienia dotyczące sprzedaży i jej
> obsługi, które zostały pominięte. Jednym słowem proszę o ocenę.
Strona ogółem ok, ceny na bieżąco uaktualniane. Wciąż brak opisów do
niektórych produktów (np. karty TV), niektóre opisy zbyt mało szczegółowe,
przydałyby się odnośniki do stron producentów.
Dobry pomysł jeżeli chodzi o stany magazynu bo wcześniej patrzę - na stronie
jest, dzwonię - jest => następnego dnia przyjeżdżam => nie ma :-(
Przydałoby się więcej akcesoriów z grupy "Wentylatory i chłodzenie"
> Nie jest to forma reklamy tego sklepu, ponieważ klientów pozyskujemy w
inny
> sposób.
??!!
Ciekawe w jaki? Osobiście kupiłem tam 4 zestawy komputerowe i duuużo części
i jedyne co mnie tam przyciągnęło to ceny (chociaż ostatnio www.arest.pl
jest konkurencyjniejszy i tylko przecznicę dalej/bliżej i od niedawna
również mają sklep internetowy). Obsługa jest skandaliczna! (szczególnie
gościu z wąsikiem) =>kupując na raty monitor czekałem 4 godziny na
podpisanie umowy!!!. Niestety nie wiem jak działa sprzedaż wysyłkowa (mam
nadzieję, że lepiej).
To chyba tyle!
pozdrawiam i życzę wysokich obrotów
Mauros
-- [Bartek 2500+@2005Mhz; Asus A7N8X Deluxe; 2x256MB/333 Samsung] [Radeon 9000; WD 20 i 40 GB/7200; Noise reduction by wata w uszach ;-)]
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:39:32 MET DST