Autor: maryan (radek.bachorek_at_wp.pl)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 15:52:58 MET
Użytkownik "Piotr Jęczkowiak" <qazarek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bola9d$g0r$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Cze
> Jeśli jest na gwarancji to oddaj go do serwisu .
> Jeśli nie jest to :
> Prawdopodobnie uszkodzenie mechanizmu , możesz próbować to sam
zdiagnozować
> z pomocą kogoś kto zna się na czymś takim choć trochę . Odpłatna naprawa w
> serwisie może być nieprzewidywalna w kosztach , mogą to być grosze albo
> równowartość nowego skanera .
> Wybierz sam rozwiązanie .
> Pozdrawiam
> Piotr
> ps. następnym razem zdradź tajemnice i podaj firmę i nazwie urządzenia
> którego dotyczy zapytanie :)
Cze
Dzieki! A jesli jednak interesuje cie to jaki to skaner to prosze bardzo.
Plustek OptiPro U12b
maryan
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:39:26 MET DST