Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 00:00:35 MET
Jak to teraz jest z gwarancja na sprzet?
Czy sprzedawca ma obowiazek do kazdego komponentu PC wystawic gwarancje,
w ktorej dokladnie okresla zasady, okres gwarancji itp.
Jesli tak, to czy moge sobie zazadac dla kazdego komponentu osobny papierek?
I czy moge sie uniezaleznic od sprzedawcy (bo co jesli sklep upadnie?)
wybierajac
jakis rodzaj gwarancji taki, ze moglbym pojsc do jakiegos serwisu producenta
/innego sklepu z takim samym sprzetem? (chodzi mi tu o sprzet, gdzie nie ma
kart
gwarancyjnych producenta, nie wiem jak to dokladnie wyjasnic o co mi tu
chodzi)
Czy tez moze nadal jest tak, ze gwarancja moze opierac sie li tylko o
paragon
i plombe gwarancyjna na sprzecie?
Czy to prawda, bo obilo mi sie juz jakis czas temu o uszy, ze nie ma juz
czegos
takiego jak rekojmia (zdaje sie od poczatku tego lub zeszlego roku). Jesli
nie ma, to
co jest i jakie sa zasady, roznice w tych sposobach gwarantowania jakosci.
Obilo mi sie tez, ze sprzedawca jest zobowiazany udzielic gwarancji na
minimum 24
miesiace na sprzet komputerowy. Jak to z tym wyglada?
Pozdrawiam
Qgar
qgar_at_interia.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:38:01 MET DST