Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Wed 05 Nov 2003 - 14:09:08 MET
Użytkownik "Marek" <amarekHAHA_at_HAHApoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:boasdc$1bub$1_at_foka.aster.pl...
> Czy ktoś kompetentny w sprawie prawnej, lub posiadający wiarygodne i pewne
> źródło informacji prawnych mógłby się wypowiedzieć:
> Co się dzieje z gwarancją, gdy wymieniany jest podzespół na nowy (np. dysk
> twardy, karta grafiki), czy jest ona jedynie przedłużana o czas pobytu
> sprzętu w serwisie, czy biegnie ona na nowo?
Zawsze bylo, ze sprzet nowy, ma nowa gwarancje, sprzet naprawiany, ma stara
gwarancje, przedluzona o czas naprawy, ale z polskimi sklepami bywa roznie.
Jak nie chca zrobic, tak jak to napisalem, to popros ich o numer do PIHu, i
tam sie zapytaj. Jest jeszcze cos takiego, jak rzecznik praw konsumenta
(poszukaj maja swoja www) i napisz do nich e-maila, w ciagu kilku dni
odpowiadaja, jak masz szczescie, to nawet w twoim miescie moze byc taki
rzecznik. Rzecznik poda ci stosowne paragrafy i inne takie formolki prawne.
Niektore firmy twierdza, ze sprzet byl naprawiany, a w rzeczywistosci jest
nowy. Mozna sie przed tym zabezpieczyc, spisujac nr seryjny i przy oddawaniu
na reklamacje, poprosic sklep o potwierdzenie pieczatka i podpisem.
-- bqb znaczek wiadomo jaki data.pl Uwaga adres w naglowku jest antyspamowy !!!
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:37:48 MET DST